Wraz z naszym partnerem FURTHER Underwriting International SLU zapewniamy Ubezpieczonym wsparcie na wypadek wskazanego w OWU krytycznego stanu chorobowego w ramach leczenia poza granicami Polski. Za krytyczny stan chorobowy uznajemy wystąpienie nowotworu złośliwego lub konieczność operacji neurochirurgicznej, kardiochirurgicznej, przeszczepu organów lub szpiku kostnego.
Szczegóły
W ramach BEST HELP Ubezpieczony może skorzystać z usług FURTHER w następującym zakresie:
- opieka przed rozpoczęciem leczenia za granicą obejmuje możliwość weryfikacji krytycznego stanu chorobowego Ubezpieczonego poprzez otrzymanie od FURTHER Drugiej Opinii Medycznej;
- opieka w trakcie leczenia za granicą odbywa się na warunkach i do wysokości sumy ubezpieczenia oraz limitów określonych w polisie, i obejmuje:
- organizację oraz pokrycie niezbędnych z medycznego punktu widzenia kosztów leczenia krytycznego stanu chorobowego Ubezpieczonego poza granicami Polski;
- organizację oraz pokrycie kosztów podróży Ubezpieczonego i osoby towarzyszącej (lub 2 osób towarzyszących w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni);
- organizację oraz pokrycie kosztów zakwaterowania Ubezpieczonego i osoby towarzyszącej (lub 2 osób towarzyszących w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni);
- organizację oraz pokrycie kosztów repatriacji;
- dzienne świadczenie szpitalne dla ubezpieczonego (max za 60 dni pobytu w szpitalu);
- opieka po powrocie do Polski z leczenia za granicą odbywa się na warunkach i do wysokości sumy ubezpieczenia oraz limitów określonych w polisie, i obejmuje:
- zwrot kosztów poniesionych przez Ubezpieczonego na zakup leków;
- kontrolę stanu zdrowia Ubezpieczonego.
W celu zapoznania się ze szczegółami warunków świadczenia usług w ramach BEST HELP należy zapoznać się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia zamieszczonymi poniżej: Dokument do pobrania.
Jak zgłosić roszczenie?
W celu zgłoszenia roszczenia z tytułu ubezpieczenia Leczenia poważnych zachorowań za granicą BEST HELP Ubezpieczony może się z nami skontaktować:
- drogą elektroniczną na adres email: roszczenia.ubezpieczenia@luxmed.pl;
- pocztą tradycyjną na adres: LUX MED Ubezpieczenia, ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa.
W sekcji dokumenty do pobrania udostępniamy formularz zgłoszenia roszczenia BEST HELP.
Dokumenty do pobrania: