Ubezpieczenie w podróży zagranicznej ALLIANZ TRAVEL
Ubezpieczycielem jest AWP P&C S. A. Oddział w Polsce (Allianz Travel). Nazwa polisy to: Klienci kluczowi Grupy LUX MED. Ubezpieczenie działa bez ograniczeń wiekowych. Maksymalny okres ochrony ubezpieczeniowej podczas jednorazowego pobytu za granicą wynosi do 180 dni. Ubezpieczenie działa we wszystkich krajach świata, z wyłączeniem terytorium Polski oraz kraju zamieszkania. Pokrycie kosztów leczenia w przypadku nieoczekiwanej wojny lub aktu terroru.
Dokumenty do pobrania:
- Deklaracja przystąpienia online
- Deklaracja przystąpienia do ubezpieczenia (dla osoby uprawnionej)
- Informator Ubezpieczenia w podróży zagranicznej
- Ogólne Warunki Ubezpieczenia w podróży zagranicznej
Zgłoszenie do ubezpieczenia
Uprawnionymi do przystąpienia do ubezpieczenia, są osoby, które zostały zgłoszone do pakietu medycznego, którego elementem jest ubezpieczenie w podróży zagranicznej. Przystąpienie do ubezpieczenia jest dobrowolne. Warunkiem objęcia ochroną ubezpieczeniową jest zapisanie się za pośrednictwem aplikacji.
Zapisywanie się do ubezpieczenia/Składanie deklaracji przystąpienia:
- poprzez stronę www.turystyka.allianz.pl/luxmed
- lub w przypadku braku możliwości zapisania się poprzez aplikacje listownie na adres: AWP P&C S.A. Oddział w Polsce Dział Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych, ul. Konstruktorska 12, 02-673 Warszawa z dopiskiem „LUX MED - Aktywacja ubezpieczenia kosztów leczenia w podroży zagranicznej".
Uwaga: Przesłanie deklaracji nie jest jednoznaczne z rozpoczęciem ochrony ubezpieczeniowej.
Rozpoczęcie ochrony ubezpieczeniowej
Termin rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej zależy od dnia wpłynięcia zgłoszenia przystąpienia do AWP. Za datę wpłynięcia zgłoszenia przyjmuje się:
- datę zapisania się do ubezpieczenia;
- datę wpływu listu do AWP - Dział Sprzedaży Ubezpieczeń Turystycznych.
Wygaśnięcie ubezpieczenia
Ubezpieczenie obowiązuje w okresie posiadania przez osobę uprawnioną pakietu medycznego zawierającego ubezpieczenie w podróży zagranicznej. Ubezpieczenie wygasa automatycznie:
- z dniem rozwiązania lub wygaśnięcia umowy zawartej między Pracodawcą a LUX MED;
- z dniem wykreślenia z listy osób uprawnionych do opieki medycznej;
- z dniem zmiany przez Osobę uprawnioną produktu na produkt nie zawierający ubezpieczenia w podróży zagranicznej.
W przypadku wątpliwości co do posiadania lub aktywności ochrony ubezpieczeniowej oraz w przypadku wszelkich pytań związanych z ubezpieczeniem podróżnym prosimy o ich przesyłanie na adres koszty.leczenia@luxmed.pl
W celu weryfikacji ochrony ubezpieczeniowej niezbędne będzie podanie następujących danych:
- imienia i nazwiska,
- nr PESEL,
- daty urodzenia (w przypadku osób nie posiadających nr PESEL tj. dzieci do 6 miesiąca życia i obcokrajowców dla których nie został nadany nr PESEL),
- nazwy Pracodawcy.
Ochrona podczas wyjazdów zagranicznych wymaga Twojego zgłoszenia oraz wszystkich członków rodziny zgłoszonych do posiadanego przez Ciebie pakietu medycznego. Zapis następuje według schematu: