Świadczenia ambulatoryjne

W ramach ubezpieczenia mogą Państwo skorzystać z ambulatoryjnej opieki medycznej zgodnie z wariantem wykupionym przez pracodawcę. Operatorem koordynującym w imieniu Ubezpieczyciela udzielanie świadczeń ambulatoryjnych jest LUX MED Sp. z o.o. Szczegółowy zakres Państwa ubezpieczenia znajduje się u Państwa pracodawcy.

Aby zarezerwować termin wizyty lekarskiej należy:

skontaktować się z całodobowym Call Center pod numerem 22 33 22 888,

  • skorzystać z aplikacji Portal Pacjenta,
  • umówić się osobiście w recepcji placówki medycznej.


Podczas wizyty w placówce medycznej jako Ubezpieczony powinni Państwo posiadać przy sobie następujące dokumenty:

  • dokument potwierdzający tożsamość,
  • dane pracodawcy w przypadku konieczności wystawienia zwolnienia lekarskiego.


Wizyta Pacjenta do 18 roku życia

Zgodnie z obowiązującym prawem, w trakcie wykonywania świadczenia medycznego dziecku do 18 roku życia wymagana jest obecność przedstawiciela ustawowego lub - za zgodą opiekuna ustawowego - opiekuna faktycznego (np. babci). Jeśli dziecko jest pod opieką opiekuna faktycznego, opiekun powinien okazać pisemną zgodę przedstawiciela ustawowego.

W chwili zgłoszenia się dziecka z opiekunem do placówki, pracownik recepcji ma obowiązek wylegitymować osobę podającą się za przedstawiciela ustawowego Pacjenta.

Niepełnoletni Pacjent, który ukończył 16 lat, ale nie ukończył 18 lat, może zgłosić się na realizację świadczeń takich jak wizyta u internisty, pediatry, lekarza rodzinnego oraz przegląd stomatologiczny, bez obecności przedstawiciela ustawowego lub opiekuna faktycznego. Warunkiem udzielenia świadczenia zdrowotnego jest okazanie w recepcji pisemnej, jednorazowej zgody przedstawiciela ustawowego.


Odwołanie wizyty, badania

W przypadku braku możliwości zgłoszenia się na w umówionym terminie na wizytę lub badania diagnostyczne prosimy o niezwłoczny kontakt:

  • z całodobowym Call Center pod numerem 22 33 22 888,
  • poprzez formularz odwołania rezerwacji,
  • kontakt poprzez odpowiedź na SMS przypominający o umówionym terminie wizyty (w wiadomości tekstowej prosimy podać dokładną datę, lokalizację i specjalizację lekarską),
  • za pośrednictwem Portalu Pacjenta.