Terminy przekazywania i wprowadzania aktualizacji
Przekazanie pierwszej listy osób uprawnionych do opieki medycznej powinno nastąpić w terminie określonym w umowie o świadczenie usług medycznych, zazwyczaj nie później niż do 25 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc świadczenia opieki. Nowe zgłoszenia oraz zmiany pakietów są możliwe z 1-szym, natomiast wykreślenia pakietów z ostatnim dniem miesiąca kalendarzowego.
Czas wprowadzania aktualizacji:
W przypadku zmian dokonywanych przez Klienta poprzez Portal dla Firm:
- W związku z tym, że zmiany, których dokonują Państwo poprzez Portal są przetwarzane w czasie rzeczywistych, aktualizacji list mogą Państwo dokonywać aż do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, od którego pakiety mają być aktywne.
- Rozumiemy jednak, że zdarzają się sytuacje wyjątkowe, takie jak np. zgłoszenie dodatkowej osoby w trakcie miesiąca. Oczywiście jest to możliwe, jednakże w takiej sytuacji prosimy pamiętać, że naliczymy opłatę w pełnej wysokości, niezależnie od dnia rozpoczęcia opieki w trakcie miesiąca.
W przypadku przekazania aktualizacji w formie zabezpieczonego pliku excel do Opiekuna Administracyjnego:
- Przesyłane aktualizacje realizujemy niezwłocznie, jednakże w przypadku większej liczby zgłoszeń, które otrzymujemy na przełomie miesiąca, czas wprowadzenia danych może ulec wydłużeniu do 3 dni roboczych. Dlatego zachęcamy, aby przekazywać informacje o aktualizacjach jak najwcześniej. W celu przyspieszenia procesu aktualizacji i zapewnienia jego największej efektywności prosimy o przekazywanie aktualizacji w ustalonych formatach umożliwiających zastosowanie narzędzi importowych
- Przekazanie aktualizacji niezgodnie z formatem pliku ustalonym w umowie może niestety wydłużyć czas wprowadzenia zmian. W takiej sytuacji poinformujemy Państwa o opóźnieniu lub o konieczności skorygowania pliku lub zakresu danych.
- W sytuacjach wyjątkowych mogą Państwo dokonywać aktualizacji także w trakcie miesiąca. Jeżeli przekazanie aktualizacji nastąpi po wystawieniu faktury za dany okres, Opiekun administracyjny poinformuje Państwa o sposobie rozliczenia należności za takie osoby. Niemniej prosimy pamiętać, iż w przypadku płatności abonamentowych stosujemy zasadę „pełnego miesiąca", tzn. naliczamy opłatę za dany miesiąc w pełnej wysokości niezależnie od daty zgłoszenia zmiany