poprzedni
stop
start
stop

na smartfonie

na komputerze

Iphone_13_1.png

Czym jest Portal Pacjenta?

  • W Portalu Pacjenta umówisz się do lekarza i załatwisz większość spraw związanych z usługami medycznymi w LUX MED.
  • Portal jest dostępny przez przeglądarkę internetową i jako aplikacja mobilna.
  • Na ekranie startowym aplikacji znajdziesz najważniejsze zdarzenia dotyczące Twojego leczenia i opieki w LUX MED.
  • Dzięki powiadomieniom nie przegapisz wyników badań, nowego skierowania lub wywiadu medycznego do wypełnienia.
google_store_badge.png
apple_store_badge.svg
MacBook_1.png

Czym jest Portal Pacjenta?

  • W Portalu Pacjenta umówisz się do lekarza i załatwisz większość spraw związanych z usługami medycznymi w LUX MED.
  • Portal jest dostępny przez przeglądarkę internetową i jako aplikacja mobilna.
  • Na ekranie startowym aplikacji znajdziesz najważniejsze zdarzenia dotyczące Twojego leczenia i opieki w LUX MED.
  • Dzięki powiadomieniom nie przegapisz wyników badań, nowego skierowania lub wywiadu medycznego do wypełnienia.

na smartfonie

na komputerze

Iphone_13_2.png

Co nowego w Portalu Pacjenta?

  • Poprawiliśmy prezentację nadchodzących i zrealizowanych usług w zakładce Leczenie.
  • Każda usługa wyświetlana jest na kafelku, na którym znajdziesz najistotniejsze informacje, które ułatwią Ci skorzystanie z niej.
  • Kliknięcie w kafelek prowadzi do szczegółów usługi.
google_store_badge.png
apple_store_badge.svg
MacBook_2.png

Co nowego w Portalu Pacjenta?

  • Poprawiliśmy prezentację nadchodzących i zrealizowanych usług w zakładce Leczenie.
  • Każda usługa wyświetlana jest na kafelku, na którym znajdziesz najistotniejsze informacje, które ułatwią Ci skorzystanie z niej.
  • Kliknięcie w kafelek prowadzi do szczegółów usługi.

na smartfonie

na komputerze

Iphone_13_3.png

Pełna kontrola nad realizacją usług

  • W szczegółach znajdziesz wszystkie działania związane z zaplanowaną lub zrealizowaną usługą np. możesz ją odwołać lub zmienić jej termin.
  • Po skorzystaniu z usługi, znajdziesz tam zalecenia lekarza, skierowania, recepty i inne informacje, które pomogą Ci wrócić do zdrowia.
  • Poprosimy Cię też o ocenę zrealizowanej usługi. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.
google_store_badge.png
apple_store_badge.svg
MacBook_3.png

Pełna kontrola nad realizacją usług

  • W szczegółach znajdziesz wszystkie działania związane z zaplanowaną lub zrealizowaną usługą np. możesz ją odwołać lub zmienić jej termin.
  • Po skorzystaniu z usługi, znajdziesz tam zalecenia lekarza, skierowania, recepty i inne informacje, które pomogą Ci wrócić do zdrowia.
  • Poprosimy Cię też o ocenę zrealizowanej usługi. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna.

W Portalu Pacjenta LUX MED wdrażamy strategię blua. W jej ramach rozwijamy cyfrowe produkty i rozwiązania, które pozwalają pacjentom lepiej dbać o swoje zdrowie. Narzędzia te pomagają pacjentom w gromadzeniu i monitorowaniu danych dotyczących ich stanu zdrowia oraz wspierają lekarzy w podejmowaniu decyzji diagnostycznych i terapeutycznych. Produkty blua. zapewniają wyższą jakość opieki zdrowotnej i ułatwiają komunikację pomiędzy pacjentami i lekarzami.

Załóż konto w Portalu Pacjenta

001.svg

Rejestracja jest bardzo prosta - przejdziesz przez nią samodzielnie, na swoim komputerze lub smartfonie, bez wychodzenia z domu.

002.svg

W trakcie rejestracji poprosimy Cię o Twój aktualny numer telefonu, adres e-mail i numer PESEL. Jeżeli nie masz numeru PESEL, wystarczy, że wskażesz obywatelstwo, płeć i datę urodzenia.

003.svg

Po założeniu konta, możesz korzystać z Portalu Pacjenta przez przeglądarkę internetową na swoim komputerze i przez aplikację na urządzeniu mobilnym.

Najczęściej pytacie nas:

Pokaż więcej