Zwrot kosztów leczenia na Portalu Pacjenta

Jeśli otrzymałeś zgodę na zwrot kosztów usługi wykonanej poza LUX MED, zgodnie z regulaminem możesz przeprowadzić cały proces bezpośrednio na Portalu Pacjenta w 3 prostych krokach. Nie musisz już drukować specjalnych wniosków i wysyłać ich do nas tradycyjną pocztą. Korzystając z Portalu możesz załatwiać online wszelkie sprawy związane z Twoją opieką medyczną w LUX MED.

schemat-1.jpg

Krok 1

Skorzystaj z usługi w wybranej placówce, która nie należy do Grupy LUX MED. Koniecznie poproś o fakturę lub rachunek, na którym będą dane Pacjenta. Zachowaj także skierowanie, jeżeli było wystawione poza LUX MED.

schemat-2.png

Krok 2

Złóż wniosek na Portalu Pacjenta. W tym celu zaloguj się do Portalu Pacjenta a następnie przejdź do zakładki "Twoje konto". Wybierz następnie zakładkę "Wnioski" i naciśnij "Dodaj wniosek".

Refundacja na Portalu Pacjenta (krok 3)

Krok 3

I to wszystko! W ciągu 30 dni otrzymasz zwrot poniesionych kosztów zgodnie warunkami zwrotów kosztów.


Najczęściej pytacie o: