okladka_raport_2.jpg

Raport CX Grupy LUX MED jest już dostępny!

W raporcie omawiamy główne wyzwania, jakie stoją przed dostawcami usług medycznych w Polsce, przedstawiamy strukturę potrzeb Pacjentów wynikającą z naszych badań oraz pokazujemy szerokie portfolio działań, które podejmujemy, by te potrzeby diagnozować i na nie odpowiadać. Jest to materiał dla każdego, kto chce lepiej poznać LUX MED i dowiedzieć się, jak wygląda topowy model zarządzania jakością.

Zapraszamy do lektury!

Dbamy o jakość opieki

Dbamy o jakość opieki

Doskonalimy opiekę zdrowotną opierając się na:

  • potrzebach Pacjenta i dostosowanych do nich standardach obsługowych,
  • systemie badań jakości i zarządzaniu informacjami zwrotnymi,
  • strukturze organizacyjnej z jasno określoną odpowiedzialnością za doświadczenia Pacjenta,
  • wsparciu jednej z najlepszych na świecie platform Customer Experience.

Co robimy by doskonalić opiekę?

Aby rozumieć co robimy dobrze, a co musimy poprawiać, korzystamy z wielu metod badania potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów.

Badania ankietowe

Badania Tajemniczego Pacjenta

Analiza reklamacji


Słuchamy, wyciągamy wnioski, działamy.

Słuchamy by zrozumieć potrzeby i oczekiwania Pacjentów. Zebrane opinie pomagają nam ocenić, co robimy dobrze, a co wymaga poprawy i dlaczego. Wnioski z komentarzy wykorzystujemy w doskonaleniu opieki i tworzeniu nowych rozwiązań.


Wybrane rozwiązania na podstawie opinii Pacjentów

Proces zarządzania głosem Pacjenta

Głos Pacjenta zamieniamy w działania

Zebrane opinie są początkiem zarządzania głosem Pacjenta, które odbywa się zarówno w naszych placówkach jak i centrali. W placówkach analizujemy na bieżąco informacje zwrotne, kontaktujemy się z Pacjentami, którzy wyrazili na to zgodę, aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia i podjąć właściwe działania naprawcze. W centrali analizujemy wyniki by przygotować rekomendacje i realizować strategiczne projekty wspierające lepsze doświadczenia Pacjentów.

Wybrane opinie naszych Pacjentów

Pacjentka, 03.12.2024

"Pani stomatolog bardzo dokładna ale również wyrozumiała! Jakbym wcześniej trafiała na takich dentystów to pewnie nie stresowałabym się tak bardzo wizytami. Dziękuję!"

Pacjent, 29.11.2024

"Miło, spokojnie, bez nerwów, dokładnie o czasie co do minuty. Czułem się bezpiecznie, dobrze zaopiekowany. Na każde zadane pytanie cierpliwie, spokojnie i jasno wszystko mi wyjaśniano."

Rodzic Pacjentki, 01.12.2024

 "Pani Pielęgniarka niesamowicie empatyczna, ze wspaniałym podejściem do małej pacjentki, wszystko spokojnie tłumaczyła, mówiła co dokładnie zaraz zrobi w formie historyjki dla dziecka." 

Zamieszczone komentarze to wybrane opinie przekazane przez Pacjentów w ramach udostępnianych do wypełnienia ankiet po skorzystaniu z usług medycznych zrealizowanych przez Grupę LUX MED.

Grafika 6.png

Wyraź swoją opinię po wizycie

Po wizycie zachęcamy Cię do wyrażenia swojej opinii w Portalu Pacjenta. Podziel się z nami swoimi ewentualnymi uwagami - pomogą nam one dostosować świadczone usługi do Twoich potrzeb.