Dbamy o jakość opieki

Dbamy o jakość opieki

Doskonalimy opiekę zdrowotną opierając się na:

  • potrzebach Pacjenta i dostosowanych do nich standardach obsługowych,
  • systemie badań jakości i zarządzaniu informacjami zwrotnymi,
  • strukturze organizacyjnej z jasno określoną odpowiedzialnością za doświadczenia Pacjenta,
  • wsparciu jednej z najlepszych na świecie platform Customer Experience.

Co robimy by doskonalić opiekę?

Aby rozumieć co robimy dobrze, a co musimy poprawiać, korzystamy z wielu metod badania potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów.

Badania ankietowe

Badania Tajemniczego Pacjenta

Analiza reklamacji


Słuchamy, wyciągamy wnioski, działamy.

Słuchamy by zrozumieć potrzeby i oczekiwania Pacjentów. Zebrane opinie pomagają nam ocenić, co robimy dobrze, a co wymaga poprawy i dlaczego. Wnioski z komentarzy wykorzystujemy w doskonaleniu opieki i tworzeniu nowych rozwiązań.


Wybrane rozwiązania na podstawie opinii Pacjentów

Proces zarządzania głosem Pacjenta

Głos Pacjenta zamieniamy w działania

Zebrane opinie są początkiem zarządzania głosem Pacjenta, które odbywa się zarówno w naszych placówkach jak i centrali. W placówkach analizujemy na bieżąco informacje zwrotne, kontaktujemy się z Pacjentami, którzy wyrazili na to zgodę, aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia i podjąć właściwe działania naprawcze. W centrali analizujemy wyniki by przygotować rekomendacje i realizować strategiczne projekty wspierające lepsze doświadczenia Pacjentów.

Wybrane opinie naszych Pacjentów

Pacjentka, 16.07.2024

"Z całego serca polecam Pielęgniarkę, która wykonywała moja usługę. Troskliwie zapytała o to czy źle znoszę badania oraz była bardzo delikatna. Dała mi wszystkie wskazówki aby nie powstał siniak po pobieraniu materiału. Już po wyjściu z gabinetu nie było śladu"

Pacjentka, 09.07.2024

"Mam bardzo dobre doświadczenie ze stomatologią i ortodoncją w LUX MED. Inne usługi medyczne, z których korzystałam, również odbieram jako bardzo dobre. Poza tym idealnie działa obsługa Pacjenta, Portal Pacjenta itd. Doceniam, że Pacjent przedłużający receptę w systemie jest proszony o dostarczenie stosownych wyników badan w wymaganym terminie. Czuję, ze jestem pod dobrą opieką.

Rodzic Pacjenta, 08.07.2024

 "Polecam. Cudowna osoba, na właściwym miejscu. Mój syn po raz pierwszy nie bał się lekarza! Przemiła, ciepła i co najważniejsze konkretna Pani doktor z ogromną wiedzą." 

Zamieszczone komentarze to wybrane opinie przekazane przez Pacjentów w ramach udostępnianych do wypełnienia ankiet po skorzystaniu z usług medycznych zrealizowanych przez Grupę LUX MED.

Grafika 6.png

Wyraź swoją opinię po wizycie

Po wizycie zachęcamy Cię do wyrażenia swojej opinii w Portalu Pacjenta. Podziel się z nami swoimi ewentualnymi uwagami - pomogą nam one dostosować świadczone usługi do Twoich potrzeb.