okladka_raport_2.jpg

Raport CX Grupy LUX MED jest już dostępny!

W raporcie omawiamy główne wyzwania, jakie stoją przed dostawcami usług medycznych w Polsce, przedstawiamy strukturę potrzeb Pacjentów wynikającą z naszych badań oraz pokazujemy szerokie portfolio działań, które podejmujemy, by te potrzeby diagnozować i na nie odpowiadać. Jest to materiał dla każdego, kto chce lepiej poznać LUX MED i dowiedzieć się, jak wygląda topowy model zarządzania jakością.

Zapraszamy do lektury!

Dbamy o jakość opieki

Dbamy o jakość opieki

Doskonalimy opiekę zdrowotną opierając się na:

  • potrzebach Pacjenta i dostosowanych do nich standardach obsługowych,
  • systemie badań jakości i zarządzaniu informacjami zwrotnymi,
  • strukturze organizacyjnej z jasno określoną odpowiedzialnością za doświadczenia Pacjenta,
  • wsparciu jednej z najlepszych na świecie platform Customer Experience.

Co robimy by doskonalić opiekę?

Aby rozumieć co robimy dobrze, a co musimy poprawiać, korzystamy z wielu metod badania potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów.

Badania ankietowe

Badania Tajemniczego Pacjenta

Analiza reklamacji


Słuchamy, wyciągamy wnioski, działamy.

Słuchamy by zrozumieć potrzeby i oczekiwania Pacjentów. Zebrane opinie pomagają nam ocenić, co robimy dobrze, a co wymaga poprawy i dlaczego. Wnioski z komentarzy wykorzystujemy w doskonaleniu opieki i tworzeniu nowych rozwiązań.


Wybrane rozwiązania na podstawie opinii Pacjentów

Proces zarządzania głosem Pacjenta

Głos Pacjenta zamieniamy w działania

Zebrane opinie są początkiem zarządzania głosem Pacjenta, które odbywa się zarówno w naszych placówkach jak i centrali. W placówkach analizujemy na bieżąco informacje zwrotne, kontaktujemy się z Pacjentami, którzy wyrazili na to zgodę, aby lepiej zrozumieć ich doświadczenia i podjąć właściwe działania naprawcze. W centrali analizujemy wyniki by przygotować rekomendacje i realizować strategiczne projekty wspierające lepsze doświadczenia Pacjentów.

Wybrane opinie naszych Pacjentów

Rodzic Pacjenta, 17.02.2025

"Pan doktor ma świetne podejście do dziecka! Syn do tej pory nie zorientował się, że miał podawane znieczulenie :) Pan doktor wszystko cierpliwie wyjaśnił, a usunięcie ząbków odbyło się w przyjaznej dziecku atmosferze."

Pacjentka, 17.02.2025

"Pacjentka: Bardzo miła Pani pielęgniarka. Zabieg bezbolesny. Wszystko świetnie wytłumaczone. Najlepsze pobranie krwi na jakim byłam."

Pacjent, 22.01.2025

"Personel w szpitalu merytorycznie przygotowany, podejście do pacjenta na bardzo wysokim poziomie, bardzo dobra komunikacja personel-pacjent, personel życzliwy i pomocny w każdej sytuacji. Posiłki na oddziale zróżnicowane w asortymencie, lekkostrawne smaczne, starannie przygotowane. Standard na najwyższym europejskim poziomie. Miło wrócić do takiego szpitala!"

Pacjentka, 28.01.2025

"Rezerwacja i późniejsze przypomnienie zawsze sprawia, że jestem spokojniejsza o swoje zdrowie. Nie lubię chorować, a jeśli mi się coś przydarzy, chcę jak najszybciej wyzdrowieć. LUXMED spełnia moje oczekiwania."

Pacjent, 28.01.2025

"Gdyby każdy szpital był taki jak ten świat w chorobie onkologicznej byłby piękniejszy. Dziękuję za wspaniałą opiekę."

Pacjent, 30.01.2025

"Byłem pierwszy raz i profesjonalna opieka pomogła mi przejść bezstresowo przez badanie. Polecenia jasne, wszystkie wątpliwości wyjaśnione na miejscu. Dzięki."

Pacjentka, 30.01.2025

"Wszystko bardzo sprawnie, panie w rezonansie przesympatyczne. Wszystko na spokojnie wytłumaczyły. Mimo mojej klaustrofobii czułam się spokojna. Bardzo polecam."

Zamieszczone komentarze to wybrane opinie przekazane przez Pacjentów w ramach udostępnianych do wypełnienia ankiet po skorzystaniu z usług medycznych zrealizowanych przez Grupę LUX MED.

Grafika 6.png

Wyraź swoją opinię po wizycie

Po wizycie zachęcamy Cię do wyrażenia swojej opinii w Portalu Pacjenta. Podziel się z nami swoimi ewentualnymi uwagami - pomogą nam one dostosować świadczone usługi do Twoich potrzeb.


ankieta2b.jpg

Wyraź swoją opinię po usłudze w ramach NFZ

Jako Pacjent korzystający z NFZ, możesz teraz anonimowo ocenić te usługi w ankiecie badania opinii i doświadczeń.