Marta Bartosiewicz
Marta Bartosiewicz - ekspertka marketingu z ponad 20 letnim doświadczeniem w wielu branżach.
Szefowa Pionu Marketingu i Sprzedaży Online w Grupie LUX MED, odpowiada m.in. za ofertę produktową, wyceny, komunikację marketingową, e-commerce, a także projektowanie i wdrażanie Portalu Pacjenta.
Przez wiele lat zarządzała równocześnie marketingiem i sprzedażą, co uważa za doskonały mix zapewniający szersze spojrzenie na efektywność działań marketingowych. Za swoje najciekawsze projekty uważa pierwszą wizerunkową kampanię PKP SA oraz rebranding mBanku, gdzie koordynowała detaliczną część procesów w Polsce, w Czechach i na Słowacji.
Członkini rad nadzorczych ApteGo oraz Sport Medica S.A.
Ukończyła ekonomię na Uczelni Łazarskiego, podyplomowo psychologię zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz roczny „Effective Leadership” program na IECD Bled School of Management