System Zarządzania Jakością

LUX MED wdrożył i utrzymuje System Zarządzania Jakością oraz standardy świadczenia usług medycznych na najwyższym poziomie. W codziennej działalności absolutnym priorytetem jest bezpieczeństwo i komfort Pacjentów, co znajduje odzwierciedlenie nie tylko w misji, wizji i wartościach, ale także w indywidualnie ustalanych celach jakościowych.

W regularnym cyklu placówki LUX MED poddawane są zewnętrznym audytom mającym na celu potwierdzenie zgodności wdrożonego Systemu Zarządzania Jakością z normą ISO 9001:2015 w zakresie udzielania ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych: profilaktyki, diagnostyki obrazowej, diagnostyki endoskopowej, leczenia, rehabilitacji, medycyny pracy oraz stomatologii


Certyfikat ISO9001 LUX MED sp. z o.o. – wersja polska

Potwierdzeniem wysokiej oceny działań jakościowych LUX MED mogą być także wyniki regularnie prowadzonych badań poziomu satysfakcji Klientów, którzy jakość świadczonych usług oceniają bardzo wysoko. Prowadzone są także regularne audyty wewnętrzne, których wyniki przekładają się na działania naprawcze, korygujące i zapobiegawcze, służące ciągłemu doskonaleniu LUX MED.