Dobry stomatolog w Gliwicach – nasi specjaliści
Grupa LUX MED posiada 30-letnie doświadczenie w branży stomatologicznej. Indywidualnie podchodzimy do każdego Pacjenta. LUX MED w Gliwicach oferuje szeroki zakres usług stomatologicznych i zapewnia kompleksową opiekę nad Pacjentem – od sprawdzenia stanu zdrowia jamy ustnej i przeprowadzenia niezbędnej diagnostyki (RTG zębów, zdjęć pantomograficznych, tomografii komputerowej) po ustalenie indywidualnego planu leczenia i jego realizację.
W naszych gabinetach czekają na Ciebie wykwalifikowani specjaliści stomatologii zachowawczej, do których możesz zgłosić się na przeglądy stomatologiczne, leczenie próchnicy, leczenie kanałowe (również pod mikroskopem) czy nieskomplikowane ekstrakcje zębów, a także higieniści, którzy przeprowadzają zabieg usuwania kamienia nazębnego.
Kiedy udać się do stomatologa w Gliwicach i jak wygląda wizyta?
Wizyty u dentysty powinny być regularne, na badanie stomatologiczne warto zgłaszać się 1–2 razy w roku. To działania, które pomogą na bieżąco monitorować stan zębów i dziąseł oraz zapobiegać poważniejszym problemom. Oprócz wizyt profilaktycznych przychodnię LUX MED Stomatologia w Gliwicach warto odwiedzić w następujących sytuacjach:
- ból, nadwrażliwość lub inne dolegliwości związane z zębami,
- uraz zęba lub tkanek jamy ustnej,
- zmiany w obrębie błony śluzowej jamy ustnej, np. biały nalot, owrzodzenia,
- problemy z gryzieniem lub połykaniem,
- chęć poprawy estetyki uśmiechu, np. poprzez wybielanie zębów.
Im szybciej zgłosisz się do dentysty, tym większe szanse na skuteczne i mniej inwazyjne leczenie. Dlatego w przypadku jakichkolwiek niepokojących objawów nie warto zwlekać z wizytą.
Pierwsza wizyta u dentysty w Gliwicach obejmuje:
- Wywiad – lekarz zbiera informacje na temat Twojego stanu zdrowia, zachowań zdrowotnych i problemów związanych z jamą ustną.
- Badanie kliniczne – dentysta dokładnie sprawdza stan uzębienia, dziąseł oraz błony śluzowej jamy ustnej. Może również zlecić dodatkowe badania obrazowe.
- Diagnoza i plan leczenia – na podstawie zebranych informacji lekarz stawia diagnozę i proponuje plan leczenia.
- Leczenie – w zależności od zdiagnozowanych potrzeb zdrowotnych pacjenta przeprowadzane są zabiegi z zakresu różnych dziedzin stomatologii.
Pamiętaj, że w trakcie wizyty możesz uzyskać wyczerpujące informacje na temat proponowanych metod leczenia.
Gabinet stomatologiczny w Gliwicach – kompleksowa opieka
Placówka LUX MED Stomatologia w Gliwicach dysponuje 10 gabinetami wyposażonymi w specjalistyczny sprzęt (m.in. aparat do tomografii komputerowej). Wnętrze centrum jest zaaranżowane w sposób nowoczesny i przyjazny, dzięki czemu oczekiwanie na wizytę przebiega w komfortowej atmosferze.
Nasz zespół składa się z wysoko wykwalifikowanych lekarzy i higienistów, którzy do każdego Pacjenta podchodzą w indywidualny sposób, oferując zabiegi przeprowadzane z wykorzystaniem innowacyjnych technologii. Dokładamy wszelkich starań, aby leczenie przebiegało bezstresowo i bezboleśnie – jest to możliwe dzięki takim metodom jak znieczulenie komputerowe lub sedacja.
Oferta naszej przychodni jest bardzo szeroka, dzięki czemu badania diagnostyczne i zabiegi stomatologiczne wykonasz w jednym miejscu. Wybierając sieć gabinetów LUX MED Stomatologia, zyskujesz dostęp do kompleksowej opieki najlepszych lekarzy dentystów w Gliwicach.
Stomatolog w Gliwicach – jak trafić do placówki LUX MED?
Gabinet stomatologiczny LUX MED w Gliwicach mieści się przy ulicy ks. Herberta Hlubka 4. Jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–20:00. Wejście główne znajduje się od ulicy Piwnej. Jeśli planujesz dojazd komunikacją miejską, na miejsce dojedziesz autobusami 32, 57, 59, 197, 224, 259, 280, 692, 699, 702, 932, M100, M104, M106 oraz pociągami Kolei Śląskich i IC. Dla Pacjentów podróżujących samochodami przychodnia przewiduje 10 bezpłatnych miejsc parkingowych zlokalizowanych za budynkiem.
LUX MED Stomatologia w Gliwicach – jak zapisać się na wizytę?
Pacjenci mają kilka możliwości umówienia się na wizytę w LUX MED Stomatologia w Gliwicach:
- telefonicznie – pod numerem 224 600 700,
- online – za pośrednictwem Portalu Pacjenta.
- bezpośrednio w placówce.
Nasi konsultanci i pracownicy recepcji znajdą dla Ciebie dogodny, możliwie najszybszy termin, bez względu na rodzaj dolegliwości, z jaką się zgłaszasz.