
Jak się u nas pracuje?
- Pracujemy w stabilnej firmie medycznej
- Dajemy perspektywy rozwoju – większość naszych menadżerów awansowało w rekrutacji wewnętrznej,
- Mamy dostęp do szerokiej oferty benefitów m. in. opieki medycznej, ubezpieczenia szpitalnego LUX MED - Pełna Opieka, karty sportowej, kursów języka angielskiego,
- Pracujemy hybrydowo – stacjonarnie i zdalnie,
- Mamy koleżeńskie relacje i nie tworzymy barier!

Jak wygląda nasz dzień w firmie?
- Naszym zadaniem jest opieka nad Pacjentem - umawiamy wizyty i informujemy o produktach i usługach LUX MED,
- Korzystamy z bazy wiedzy, w której możemy znaleźć szeroki zakres niezbędnych do pracy informacji,
- Zapewniamy dwutygodniowe szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy,
- Nasz zespół prowadzący coachingi usprawniania pracę i poprawia standardy obsługi,
- Prowadzimy warsztaty doszkalające - pracujemy nad jakością oraz dopracowaniem elementów wymagających poprawy,
- Na spotkaniach zespołowych omawiamy wyniki i zapoznajemy się z nowymi rozwiązaniami ulepszającymi procesy.
Co mówią o swoich codziennych obowiązkach pracownicy Call Center?

Aleksandra Czaplicka, Lider Centrum umawiania badań medycyny pracy
„W ścieżce zawodowej najważniejsze są dla mnie stabilizacja i pewność, że mam możliwość rozwoju. Obie te rzeczy znalazłam w LUX MED. Czuję się tu spełniona, ale też wiem, że mogę więcej, a pracodawca mnie w tym wspiera.”


Michał Rudaś, Asystent ds. obsługi pacjenta w Call Center
„Do LUX MED przyszedłem na chwilę, jednak atmosfera, możliwości rozwoju i misja przyświecająca pracy w tym miejscu, sprawiły, że zostałem na dłużej. Dziś czuję się ważną częścią tej firmowej rodziny.”

Poczuj komfort pracy u lidera branży medycznej
Porozmawiajmy o współpracy
Porozmawiajmy o współpracy

Kacper Dziwota
Koordynator ds. rekrutacji w obsłudze pacjenta
Numer tel: 885 620 454
E-mail: Kacper.Dziwota@luxmed.pl


Agnieszka Rurka
Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji w Call Center
Numer tel: 885 670 066
E-mail: Agnieszka.Rurka2@luxmed.pl


Sylwia Stępień
Starszy specjalista ds. rekrutacji w obsłudze pacjenta
Numer tel: 885 265 077
E-mail: Sylwia.Stepien@luxmed.pl
