Call Center za stocka.jpg

Jak się u nas pracuje?

  • Pracujemy w stabilnej firmie medycznej
  • Dajemy perspektywy rozwoju – większość naszych menadżerów awansowało w rekrutacji wewnętrznej,
  • Mamy dostęp do szerokiej oferty benefitów m. in. opieki medycznej, ubezpieczenia szpitalnego LUX MED - Pełna Opieka, karty sportowej, kursów języka angielskiego,
  • Pracujemy hybrydowo – stacjonarnie i zdalnie,
  • Mamy koleżeńskie relacje i nie tworzymy barier!
Jak wygląda nasz dzień w firmie? Call center

Jak wygląda nasz dzień w firmie?

  • Naszym zadaniem jest opieka nad Pacjentem - umawiamy wizyty i informujemy o produktach i usługach LUX MED,
  • Korzystamy z bazy wiedzy, w której możemy znaleźć szeroki zakres niezbędnych do pracy informacji,
  • Zapewniamy dwutygodniowe szkolenie wstępne przed rozpoczęciem pracy,
  • Nasz zespół prowadzący coachingi usprawniania pracę i poprawia standardy obsługi,
  • Prowadzimy warsztaty doszkalające - pracujemy nad jakością oraz dopracowaniem elementów wymagających poprawy,
  • Na spotkaniach zespołowych omawiamy wyniki i zapoznajemy się z nowymi rozwiązaniami ulepszającymi procesy.
Kultura_w_zdrowym_stylu.jpg

Kultura w zdrowym stylu

Zachęcamy do zapoznania się z przewodnikiem po kulturze naszej organizacji, realizowanych projektach i ofercie Grupy LUX MED, jako pracodawcy.

Co mówią o swoich codziennych obowiązkach pracownicy Call Center?

Aleksandra Czaplicka, Lider Centrum umawiania badań medycyny pracy

Aleksandra Czaplicka, Lider Centrum umawiania badań medycyny pracy

„W ścieżce zawodowej najważniejsze są dla mnie stabilizacja i pewność, że mam możliwość rozwoju. Obie te rzeczy znalazłam w LUX MED. Czuję się tu spełniona, ale też wiem, że mogę więcej, a pracodawca mnie w tym wspiera.”

Michał Rudaś, Asystent ds. obsługi pacjenta w Call Center

Michał Rudaś, Asystent ds. obsługi pacjenta w Call Center

„Do LUX MED przyszedłem na chwilę, jednak atmosfera, możliwości rozwoju i misja przyświecająca pracy w tym miejscu, sprawiły, że zostałem na dłużej. Dziś czuję się ważną częścią tej firmowej rodziny.”

Porozmawiajmy o współpracy

Porozmawiajmy o współpracy

LMP-3-450x356.jpg

Kacper Dziwota

Koordynator ds. rekrutacji w obsłudze pacjenta


Numer tel: 885 620 454

E-mail: Kacper.Dziwota@luxmed.pl

Sokolek.jpg

Agnieszka Rurka

Starszy Specjalista ds. Rekrutacji i Administracji w Call Center


Numer tel: 885 670 066

E-mail: Agnieszka.Rurka2@luxmed.pl

LMP-11-450x356.jpg

Sylwia Stępień

Starszy specjalista ds. rekrutacji w obsłudze pacjenta


Numer tel: 885 265 077

E-mail: Sylwia.Stepien@luxmed.pl