Indywidualne Ubezpieczenie Zdrowotne PROMED
Indywidualne Ubezpieczenie Zdrowotne PROMED przygotowaliśmy z myślą o osobach poszukujących ochrony ubezpieczeniowej, która będzie dostosowana do ich indywidualnych potrzeb zdrowotnych. PROMED to pięć zróżnicowanych zakresowo wariantów ubezpieczenia, wybierając dla siebie odpowiedni z nich, możesz być pewien, że Twoje potrzeby zdrowotne będą odpowiednio zabezpieczone.
konsultacjach lekarskich w zakresie różnych specjalności medycznych;
zabiegach ambulatoryjnych;
badaniach laboratoryjnych, obrazowych i czynnościowych;
innych świadczeniach zdrowotnych (w tym: świadczenia szpitalne wraz z koordynacją opieki szpitalnej oraz świadczenie drugiej opinii medycznej).
Co zawiera ubezpieczenie:
Podstawowe konsultacje lekarskie
Specjalistyczne konsultacje lekarskie
Konsultacja online
Zabiegi Pielęgniarskie
Zabiegi ambulatoryjne
Diagnostyka laboratoryjna i obrazowa
Fizykoterapia
Szczepienia p/grypie i tężcowi
Świadczenia stomatologiczne
Konsultacje lekarzy dyżurnych
Świadczenia szpitalne wraz z ich koordynacją
Świadczenie Drugiej Opinii Medycznej
Opieka w LUX MED to:
Kompleksowa opieka medyczna
Do Twojej dyspozycji jest pięć wariantów ubezpieczenia obejmujących różne świadczenia ambulatoryjne lub ambulatoryjne i szpitalne (opieka ortopedyczna). Ponadto w ramach świadczeń szpitalnych masz wsparcie Koordynatora Opieki Szpitalnej. Sprawdź zakres świadczeń na tej stronie w sekcji „zakresy szczegółowe” i wybierz ten, który najlepiej spełnia Twoje oczekiwania.
Rozbudowana sieć Przychodni i Szpitali
Na bieżąco rozbudowujemy sieć Przychodni i Szpitali, aby być jak najbliżej Ciebie. Możesz sprawdzić miejsca, w których realizujemy świadczenie, korzystając z naszej wyszukiwarki.
Wygodna obsługa Twojej opieki medycznej
Oferujemy Ci zestaw narzędzi, które ułatwią CI korzystanie z Twojej opieki medycznej:
- Portal Pacjenta, gdzie: zarezerwujesz i odwołasz wizyty lub badania; sprawdzisz wyniki badań; zadasz pytanie lekarzowi, skorzystasz z konsultacji online, zamówisz e-receptę lub e-skierowanie;
- Infolinię obsługową, gdzie: zarezerwujesz i odwołasz wizyty lub badania; lub uzyskasz potrzebne Ci informacje zdrowotne;
- Serwis SMS, dzięki któremu otrzymasz przypomnienie o wizycie. Jeśli nie możesz przyjść na wizytę – odpowiadając na SMS, odwołaj termin, aby ktoś inny mógł z niego skorzystać.