Na czym to polega?
W jakich sprawach pomoże Ci tłumacz?
- Połączenie z infolinią, np. w celu umówienia wizyty
- Rozmowa z pracownikiem recepcji w placówce, np. podczas rejestracji wizyty
- Rozmowa z lekarzem w trakcie wizyty
Kiedy usługa jest dostępna?
Z tłumaczem możesz połączyć się od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-20:00 i w soboty w godzinach 8:00-14:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Usługa nie wymaga wcześniejszego umawiania terminu rozmowy.
Jak nawiązać połączenie?
Aby połączyć się z tłumaczem w recepcji, zgłoś się do pracownika przy stanowisku oznakowanym naklejką z kodem QR lub od razu zeskanuj kod.
Jeśli jesteś w domu, skorzystaj z poniższej instrukcji, by nawiązać połączenie.
Jak skorzystać z połączenia z tłumaczem?
2. W nowym oknie wybierz zieloną słuchawkę. Jeśli słuchawka jest pomarańczowa, oznacza to, że Tłumacz rozmawia z Pacjentem. Jeśli wszystkie słuchawki będą pomarańczowe, kliknij w ikonkę „dłoni”. Połączenie zostanie odebrane przez Tłumacza, który pierwszy zakończy rozmowę.
3. Po naciśnięciu zielonej słuchawki może pojawić się komunikat dotyczący pozwolenia na korzystanie z mikrofonu i kamery. Aby połączyć się z tłumaczem naciśnij przycisk „Zezwalaj”.
4. System wyświetli komunikat potwierdzający oczekiwanie na odebranie połączenia przez tłumacza.
5. W celu zakończenia połączenia kliknij czerwoną słuchawkę, znajdującą się po lewej stronie ekranu.