Informacja dotycząca telefonicznego rezerwowania i odwoływania wizyt

26.09.2014

od 1 października 2014 telefoniczne rezerwowanie i odwoływanie wizyt za pośrednictwem Call Center 22 33 22 888 będzie możliwe od poniedziałku do piątku w godz. 6:00-22:00 oraz w soboty i niedziele w godz. 7:00-21:00.

Zmiana ta związana jest z malejącą liczbą osób, które decydują się na umawianie wizyt drogą telefoniczną w godzinach nocnych, tj. od 22 do 6 rano, oraz ze stale rosnącą liczbą użytkowników Portalu Pacjenta - już ponad połowa naszych Pacjentów rezerwuje wizyty online. Jesteśmy przekonani, że po wdrożeniu kolejnych zmian na Portalu i wprowadzeniu nowych funkcjonalności Pacjenci będą korzystać z niego jeszcze częściej.

Do dyspozycji naszych Pacjentów bez zmian pozostanie całodobowa Pilna Pomoc Medyczna dostępna pod ogólnopolską infolinią 24h: 22 322 9999. Za jej pośrednictwem Pacjent może skontaktować się z nami w przypadkach związanych z nagłym pogorszeniem się stanu zdrowia.