W Portalu Pacjenta LUX MED wdrażamy strategię blua. W jej ramach rozwijamy cyfrowe produkty i rozwiązania, które pozwalają pacjentom lepiej dbać o swoje zdrowie. Narzędzia te pomagają pacjentom w gromadzeniu i monitorowaniu danych dotyczących ich stanu zdrowia oraz wspierają lekarzy w podejmowaniu decyzji diagnostycznych i terapeutycznych. Produkty blua. zapewniają wyższą jakość opieki zdrowotnej i ułatwiają komunikację pomiędzy pacjentami i lekarzami.
Najczęściej pytacie nas:
Jakie usługi mogę zarezerwować przez Portal Pacjenta?
Listę dostępnych usług można sprawdzić bezpośrednio na Portalu Pacjenta.
Jak mogę aktywować pełny dostęp do Portalu Pacjenta?
Załóż bezpłatne konto w Portalu Pacjenta i potwierdź swoją tożsamość po zalogowaniu, aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Portalu. Bez wychodzenia z domu!
Po wybraniu potwierdzenia tożsamości w Portalu Pacjenta zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz swój i zaloguj się do bankowości internetowej, w taki sam sposób jak przy codziennym korzystaniu. Bank przeprowadzi proces weryfikacji tożsamości i przekaże potwierdzenie do Lux Med.
Cały proces odbędzie się z wykorzystaniem narzędzia mojeID oraz z zachowaniem najwyższej staranności oraz pełnego bezpieczeństwa Twoich danych osobowych.mojeID
Potwierdzenie tożsamości przy użyciu mojeID dostępne jest w desktopowej wersji Portalu Pacjenta dla użytkowników od 18 roku życia.
Jeśli masz mniej lat i chcesz uzyskać pełny dostęp do Portalu Pacjenta, zadzwoń na infolinię Lux Med: 22 33 22 888.
Nie pamiętam danych do logowania, jak mam je odzyskać?
W przypadku problemów z logowaniem lub utraty hasła, należy skontaktować się z Infolinią LUX MED: 22 33 22 888 (z telefonów komórkowych) lub osobiście zgłosić do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.
Co zrobić aby uzyskać dostęp do wyników badań przez internet?
Załóż bezpłatne konto w Portalu Pacjenta i potwierdź swoją tożsamość po zalogowaniu, aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Portalu. Bez wychodzenia z domu!
Po wybraniu potwierdzenia tożsamości w Portalu Pacjenta zostaniesz przekierowany do strony wyboru banku. Wybierz swój i zaloguj się do bankowości internetowej, w taki sam sposób jak przy codziennym korzystaniu. Bank przeprowadzi proces weryfikacji tożsamości i przekaże potwierdzenie do Lux Med.
Jak mogę odblokować dostęp do aplikacji mobilnej?
W celu odblokowania konta do aplikacji Portal Pacjenta LUX MED, należy skontaktować się z Infolinią LUX MED: 22 33 22 888 (z telefonów komórkowych) lub osobiście zgłosić do dowolnego stanowiska recepcyjnego Centrum Medycznego Grupy LUX MED.